"Jag tycker"

Ååh vad jag är TRÖTT på denhär förbannade hästvärldens jäkla åsikter!

Vad är det med oss hästmänniskor? Måste vi ha en åsikt om allt? Måste vi uttrycka vår åsikt om allt?
Varför tror vi alltid att just vi själva har rätt? Varför kan vi inte sluta pilla i andras affärer? Varför inte lämna ansvaret till den som egentligen har det, utan att försöka förändra? Varför tror vi alltid att vi är bäst?

VARFÖR ska man rådge folk som verkligen inte bett om råd?
Det är helt sjukt.

Varför jag skriver VI är för att jag inte kan frånsäga mej att även jag är hästmänniska och säkert har brister jag själv inte ser men kanske anar.
Vi är ett, vi är skurkar allihopa, och fan va jag är trött på oss!

<--- Arg tjej



Kommentarer
Postat av: sarakarlsson

jag håller fullständigt med!, men om denna texten är för att jag kommenterade där du hade skrivit om bett där du faktiskt undrade vad läsrna tycker så ber jag om ursäkt. för jag håller fast vid vad jag tycker och vet också att alla människor tycker olika vilket jag respekterar:)

2010-12-06 @ 20:10:05
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com
Postat av: Tazy

Hej sara.

Inlägget har inte med någon specifik person eller tillfälle att göra :)

Ha dina åsikter du, det är helt ok med mej, och frågar jag så uppskattar jag ju såklart att folk svarar :)

2010-12-08 @ 14:18:49
URL: http://ronnaryttarna.blogg.se/
Postat av: sarakarlsson

okej bra. för ibland kan man låta lite "du måste göra så" men isf är det inte meningen. j

2010-12-08 @ 18:48:24
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0