Flytten!

Idag vare flytta som stod på schemat! :)
Allting gick jättebra!
Katla kan vara svårlastad men vi fixade det på ca 20 minuter utan några direkta bråk, hon ställde sej 2-3 gånger, vilket för Katla är fantastiskt fint, sen gick hon bara in :)
Det var skönt, jag har varit orolig för det!
Hon stod helt stilla hela resan och sen kom vi fram till boglösa stallet!
Hon var lite tveksam på att gå in men med en lina bara hängande bakom rumpan som stöd gjorde gå in till en självklarhet! :)
Väl inne fick hon nosa runt lite och sen installerade vi henne i sin nya box, hon verkar STORMTRIVAS!
Se fick hon träffa sina nya kompisar i stallet och dom verkade så snälla så!
Jag har en bra magkänsla över dethär! :)

Tyvärr inga bilder idag men imorn ska jag och Denise rida och fota! 
Då jäklar blir det bilder :D

Nu ska några kompisar komma över och spela kort för att senare kanske gå ner på stan och ta en öl, vi får se :)

Lyckad dag, jag är SÅ lättad!

Ska dit tidigt imorn och släppa ut, Katla kommer gå i egen hage först :)

En bild Carro tog på mej och Katla i rönna :)




Kommentarer
Postat av: dressyrteam

hej ta gärna en titt på vår blogg,nya och roliga saker alltid.

släng gärna en kommentar & följ oss via bloglovin

så följer vi er.

vi har även öppnat "veckans finaste ekipage" skicka din bild till [email protected] om du vill vara med.

2010-12-25 @ 21:13:26
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0