Dagen/Shopping!

Idag har jag varit med mormor i västerås och köpt julklappar åt mej själv! 
Det är inte helt fel nej!
Det vart vitt schabrak, rosa schabrak, vita lindor, rosa lindor och svarta boots!
Sen lite grejor till mej också, men det intresserar kanske inte er så mycket ;)



Förövrigt så äre mer grejer på gång..
Ett vitfodrat dressyrträns, nya ridbyxor och eventuellt ett ridtäcke också..
Katla kanske blir en barbie iallafall.. hahah!
Men vi använder det med måtta bestämmer vi ;)

Till mej köpte vi skor, kläder i allmänhet och världens bästa tofflor..

Har jag glömt säga att min mormor föresten antagligen är snällast i världen typ?

JAG LÄNGTAR TILL JULAFTON!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0