Dagens ridpass!

Övertrött och härlig åkte jag till stallet imorse med Lee och mamma.
Tog in Katla och borstade en liten stund medans mamma mockade för att sen sadla och gå ner till ridbanan med Lee i täten! :)

Jag red som sagt för Lee idag och det gick förhållandevis bra, jag var lite otålig pga strul med annat.
Katla var lite på och kavade fram rätt mycket i början men det löste sej med lite säte och halvhalter :)

Vi jobbade framförallt med skänkelvikningar och uppmärksamhet idag. :)
Katla lyckades framåt slutet faktiskt lyssna på mitt säte så pass att det gick att stanna henne så :)
Det brukar vara lite svårt att få henne uppmärksam, men idag jäklar ;)
Mamma filmade passet men det är framförallt skritt så det är nog inget jag lägger upp :)
Men jag fick några bilder också, ni får en nu :)

Kommer nog fler inlägg under kvällen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0