Ännu kallare ons :O

Jaha då var det onsdag idag, vilket menas att det snart är torsdag och STALLET! :D

Nu är sista körteori lektionen över som är så otroligt skönt! :)  Visst lektionerna har varit nyttiga men lite lama samtidigt tycker jag :P det är sällan jag tycker sådant om kurser :O Men när jag gick till och från körskolan vart mina ben och fingara isbitar, jag lovar nu har känseln kommit tillbaka. 1 tim senare xD Knasigt vad ska det bli av denna vinter.
Nu borde min familj/släkt bli glada på mig för nu har jag skrivit klart listan. Gjorde några småskysteringar i den innan den ska skrivas ut, så fort vår kära skrivare vill sammarbeta :P Linda var över idag och gav mig lite bilder på oss tjejer som har hållt ihop under gymnasiet, fick dessutom vår julavslutning som filmades förra julen när jag gick på NV. Den filmen väcker fina och rolgia minnen, jag vart kroppsmålda med brunvattenfärg. Anna hade den stroa äran att måla mig.

Tänk att glass kan vara så otroligt gott även fast det är kallt ute och man egentligen inte vill ha något som gör en ännu mera kall.. Lite skumt det där, tåls att tänka på hmm? Jag tror nog att jag ska vara social med min glassskål just nu tror jag. Har ändå inget mer att skriva för denna dag, med tanke på att inget intressant har hänt så :)

signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0