30 nov..

Fy farao vad det är KALLT ute nu för tiden, det var drygt -15 i morse när jag cyklade vid halv sju tiden-.- blää för den dryga kylan som har kommit över vårt land.
 Stall ledig idag, med tanke på att jag har vattengympa på tis så, hade dessutom körlektion idag vilket jag måste säga att det gick strålande bra. Tränade på att vända och backa i korsningar, ni vet saxvändning osv.. ;D Som belöning gick jag till Wayne's Coffe och fikade innan jag skulle ha vattengympan. Jag  kan verkligen inte förstå vart denna höst/vinter har tagit vägen, med tanke på att nästa vecka är sista passet för denna termin :O ja ja tiden går fort när man har roligt brukar man ju säga x)

Hann även med att läsa lite körteori innan jag satte mig ner i soffan för att umgås med la familja. Vart inget sovande hos pojkvännen ikväll, upptagen som han är...
 Nej nu ska jag sova god natt på er!


Vart iaf lite bloggande, bättre än ingenting ;)


signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0